Iškvieskite meistrą Vilniuje, Kaune arba šių miestų rajonuose

    Skambinkite 0 700 800 95 arba iškvieskite Salvata meistrą internetu dabar!





    Nemokamas iškvietimas

    *Yra papildomų sąlygų

    *Atsisakius remonto arba kai remontuoti neapsimoka, klientas apmoka 45 EUR

    Karšto vandens poreikis namuose – visiškai suprantamas, tad sugedus boileriui daugelis nežino ką daryti. Juolab, Dražice įranga pasižymi kokybe, ilgaamžiškumu, tad ją įsigiję žmonės nesitiki, kad metų eigoje teks kreiptis į meistrus. Visgi, net ir geriausią vardą turinčių gamintojų įrangą kartais ištinka problemos. Svarbiausia – laiku kreiptis į meistrus. Juk gali būti 1 000 priežasčių, kodėl neveikia Dražice boileris. Mūsų meistrai ne tik jas greitai ras, tačiau ir sutvarkys. Susisiekite su mumis šiandien, jei Jums reikalingas boilerių remontas!

    Ieškote tikrai gero meistro? – susisiekite su mumis šiandien: 8 700 800 95

    Dažniausi Dražice boilerių gedimai

    Dražice boilerių gedimai yra meistrų kasdienybė, kadangi ilgainiui naudojama technika anksčiau arba vėliau vistiek sugenda. Kokie gedimai yra patys dažniausi? 

    1. Gana dažni gedimai yra susiję su elektros maitinimo lizdo dalimis. 
    2. Taip pat į meistrus yra kreipiamasi tada, kai vandens šildytuvas šildo netolygiai arba nešildo visiškai.
    3. Žinoma, su gedimais dažnai susiduria ir termostatas.
    4. Kartais netinkamą informaciją rodo įrangos ekranas.
    5. Boileris gali visiškai neįsijungti.
    6. Gedimas – kai įranga neišsijungia.
    7. Netinkamai funkcionuojantis boileris per ilgai šildo vandenį.
    8. Reguliariai turi būti atliekamas boilerio valymas nuo apnašų. Kalkės – apsunkina įrangos funkcionalumą.
    9. Ilgainiui gali būti reikalingas vandens šildytuvo kaitinimo elementų keitimas.
    10. Meistrams tenka atlikti tam tikrų vandens šildytuvų diagnostinius tikrinimus.
    11. Taip pat reikalingas kaitinimo elementų tikrinimas.
    12. Didelis gedimas yra tada, kai boileris leidžia vandenį. 
    13. Ir kiti gedimai.

    Salvata – pagalba remontuojant Dražice boilerį

    Teikiami remonto darbai atliekami greitai ir kokybiškai. Kadangi mūsų komandoje dirba tik patys geriausi savo sričių profesionalai – Dražice gedimai jiems nėra “baisūs”.

     

    1. Jeigu sugedo Dražice boileris – siūlome kuo skubiau kreiptis į Salvata meistrus, kadangi specialistai dažniausiai nustato ir sutaiso gedimus vos per 24 valandas. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie taupo laiką.
    2. Dažniausi Dražice gedimai reikalauja profesionalių dalių, kurios gali užtikrinti, kad šildytuvas vėl puikiai veiks. Būtent tokias dalis naudoja mūsų meistrai. Jos yra sertifikuotos.
    3. Atvykus bus nustatyta – koks yra boilerio gedimas. Jeigu nuspręsite, kad tvarkymui norite naudotis mūsų meistrų paslaugomis – tokiu atveju nebus taikomas atvykimo ir problemos diagnozavimo mokestis.
    4. Buitinės technikos remontas papildomai gauna garantiją nuo 3 mėn.
    5. Atliekami ne tik vandens šildytuvo tvarkymo darbai, tačiau ir jo pajungimo, valymo. Jiems taip pat reikalingas specialistas, kuris turi tinkamą įrangą darbų atlikimui.

    Jeigu neveikia Dražice vandens šildytuvas – svarbiausia nebandyti gedimų pašalinti patiems, kadangi tokių atveju jų padaroma dar daugiau ir dažnai tvarkymas kainuoja brangiau bei trunka daugiau laiko.

    Salvata teikia įvairių gamintojų boilerių taisymo paslaugas.

    Kaip išvengti Dražice boilerių gedimų?

    Norėdami išvengti boilerio gedimo – turite jam kasdien skirti dėmesio ir pamačius bet kokius nesklandumus – greičiau kviesti meistrą. Vandens šildytuvo funkcionalumas prasideda nuo tinkamo jo įmontavimo, tad geriausia darbus palikti profesionalams. 

    Taip pat pavyks išvengti gedimų ir tokiu atveju, jeigu naudosite priemones nuo kalkių. Gana dažnai termostatas užkalkėja, o to rezultatas yra netinkamas pašildymas, kuris taip pat trunka ilgiau nei įprastai. Galiausiai, su boilerio gedimais dažnai susiję netinkamas poreikių įvertinimas. Didelė šeima perka mažą boilerį, tad jis yra naudojamas nuolatos, be pertraukų. Tai – blogai, kadangi po vieno įkaitimo – sistemai reikia suteikti galimybę “atsikvėpti”.

    Turite klausimų ar norite užsakyti mūsų paslaugas?
    Paskambinkite mums!
    +370 700 800 95