Meistrų iškvietimas Vilniuje, Kaune ir apskrityse


Salvata Smolensko g. technikos remonto centras

Meistrų iškvietimo ir atvykimo valandos:
I-VII 8:00 – 22:00 val.

Kontaktai:
+370 700 800 95
servisas@salvata.lt

Serviso centras Smolensko g.1, Naujamiestis, Vilnius

Salvata Smolensko g. technikos remonto centras

Darbo valandos:
I-V 8:00 – 18:00
Be pietų pertraukos

Kontaktai:
+370 652 58358
Vilnius@salvata.lt

Atvykimo nuoroda žemėlapyje

Serviso centras Verkių g.34B, Žirmūnai, Vilnius

Salvata Verkių g. filialas Vilniuje

Darbo valandos:
I-V 8:00 – 18:00
Be pietų pertraukos

Kontaktai:
+370 677 89209
Vilnius2@salvata.lt

Atvykimo nuoroda žemėlapyje

Serviso centras Chemijos g.17C, Dainava, Kaunas

Salvata Kauno filialas

Darbo valandos:
I-V 8:00 – 18:00
Be pietų pertraukos

Kontaktai:
+370 601 04224
Kaunas@salvata.lt

Atvykimo nuoroda žemėlapyje

Aptarnaujame ne tik Vilniuje ir Kaune, bet ir rajonuose (~50 km. spinduliu aplink miestus).

Įmonės rekvizitai

IĮ „SALVATA”
Įregistruota: 1995-02-13
Įmonės kodas: 122981980
PVM mokėtojo kodas: LT100001584617

Adresas: Smolensko g. 1-101, 03202 Vilnius
Bendroji linija: 0 700 800 95
Bendrasis el. paštas: servisas@salvata.lt

Atsiskaitomoji sąskaita:
A/S LT137300010002434134
AB Bankas „Swedbank”
Banko kodas: 73000

EVRK 2 red. veikla: Buitinių aparatų ir prietaisų, namų bei sodo įrangos remontas

Duomenys apie įmonę kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre.

Pretenzijų nagrinėjimas

Jeigu manote, kad Jūsų teisės ar teisėti interesai buvo pažeisti, naudojantis IĮ SALVATA paslaugomis, pirmiausia siūlome kreiptis į Jus aptarnaujantį įmonės darbuotoją arba skambinti bendruoju informaciniu numeriu 8 700 800 95. Jeigu susidariusi situacija nebuvo išspręsta kreipiantis šiais būdais, Jus turite galimybę pateikti pretenziją įmonei raštu.
Klientas gali pateikti pretenziją (skundą) šiai būdais:
  • Elektroniniu paštu, adresu kokybe@salvata.lt
  • Paštu, adresu Smolensko g.1, LT-03202, Vilnius.
  • Užpildžius pretenziją ir įteikus aptarnaujančiam darbuotojui.
Kada tikėtis atsakymo?
Greičiausiai atsakome į el. paštu pateiktas pretenzijas.
Atsakymą registruotu paštu pateiksime per 14 kalendorinių dienų arba greičiau.
Sudėtingais atvejais pretenzijos nagrinėjimas gali užtrūkti – apie tai klientams pranešame asmeniškai.
Vartojimo ginčų sprendimas ne teismo tvarka
Jeigu mūsų įmonės parengtas atsakymas į Jūsų rašytinę pretenziją, prašymą/skundą pasirodys netinkamas ar dėl kitų priežasčių pageidausite, kad pretenzija būtų nagrinėjama trečiųjų šalių, rekomenduojame kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – www.vvtat.lt.
Elektroninis ginčų sprendimas – https://ec.europa.eu/odr/